אייקון תקשורת מובילה את קמפיין החטופים

משרד הפרסום אייקון תקשורת נבחר להוביל עבור מהות, הרשות לביטחון וחוסן קהילתי באשדוד את קמפיין ההזדהות עם החטופים והעלאת המודעות. הקמפיין כלל תכנון טקסים ועיצוב כל פרטי העיצוב, התפאורה, המיתוג והפרסום ברשתות החברתיות.

זו הזדמנות מצויינת להודות למנכ״לית מהות הגבק סימונה מורלי שממשיכה להאמין במשרד ולתת לנו להוביל שוב קמפיינים משמעותיים וערכיים.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן