קלאב 41 ישראל ממשיך גם השנה את מסורת אירועי הכנסים הבינלאומיים ואת מסורת הלוגו החדש שמתחלף בכל שנה. נשיא קלאב 41, הארט דירקטור, דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ לוקח את הפרוייקט של מיתוג האירוע באופן אישי, הכי אישי שרק אפשר, ההפקה כוללת את מיתוג הכנס, אפליקציה הייעודית, חולצות, ואקססוריז הנמכרים בחנות הדיגיטלית שהקימה החברה כתרומה לארגון.

המסע העולמי של דוד קקון – 4 מדינות וכנס עולמי אחד
ארגון קלאב 41 אינטרנשיונל פועל בכ-50 מדינות בעולם וחברים בו 40,000 חברים הוא ארגון ההמשך של שולחן עגול ששירות ההתנדבות בו מסתיים בגיל 41 (בישראל