AGM 2023 מתחדש בלוגו חדש

קלאב 41 ישראל ממשיך גם השנה את מסורת אירועי הכנסים הבינלאומיים ואת מסורת הלוגו החדש שמתחלף בכל שנה. נשיא קלאב 41, הארט דירקטור, דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ לוקח את הפרוייקט של מיתוג האירוע באופן אישי, הכי אישי שרק אפשר, ההפקה כוללת את מיתוג הכנס, אפליקציה הייעודית, חולצות, ואקססוריז הנמכרים בחנות הדיגיטלית שהקימה החברה כתרומה לארגון.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן