קלאב 41 ישראל ממשיך גם השנה את מסורת אירועי הכנסים הבינלאומיים ואת מסורת הלוגו החדש שמתחלף בכל שנה. נשיא קלאב 41, הארט דירקטור, דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ לוקח את הפרוייקט של מיתוג האירוע באופן אישי, הכי אישי שרק אפשר, ההפקה כוללת את מיתוג הכנס, אפליקציה הייעודית, חולצות, ואקססוריז הנמכרים בחנות הדיגיטלית שהקימה החברה כתרומה לארגון.

It's All About Branding: ההרצאה שפתחה את סדרת הוובינרים הבינלאומית
אתמול פתח דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ ויוצר שפת המותגים של ארגון Club 41 International, את הסדרה המקצועית החדשה בהרצאה מעוררת השראה – “It’s

