קלאב 41 ישראל ממשיך גם השנה את מסורת אירועי הכנסים הבינלאומיים ואת מסורת הלוגו החדש שמתחלף בכל שנה. נשיא קלאב 41, הארט דירקטור, דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ לוקח את הפרוייקט של מיתוג האירוע באופן אישי, הכי אישי שרק אפשר, ההפקה כוללת את מיתוג הכנס, אפליקציה הייעודית, חולצות, ואקססוריז הנמכרים בחנות הדיגיטלית שהקימה החברה כתרומה לארגון.
אז מה קרה בשוויץ?
דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו