הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום והיציאה לאור מתבטאת בדרכים שונות.
הפעם מדובר בפיילוט ראשון של פוד טראק שהוצב בגן יבנה כסנונית ראשונה מרשת NEW YORK HOT DOG שתשווק נקניקיות גורמה במגוון טעמים על בסיס בשר איכותי ורטבים במתכון אישי.
טרנד הפוד טראק תפס מימדים מטורפים בישראל ואין ספק שהשיא עוד לפנינו, זו הסיבה שמיתוק הפוד טראק וליווי המשכי ברשתות החברתיות הוא ״מתכון מנצח״.
כמו לכל עסק, גם לפוד טראק צריך לבנות סיפור, לתת לו חיים ולשחרר אותו לעולם האמיתי, משם מגיעים כל הלקחים וכך גם השינויים הדינמיים. לנו נרק נותר להמשיך ולהיות מספרי הסיפור.