הרצאת מיתוג בפרוייקט הקניית ידע של קלאב 41 ישראל

מרכז ״קליקה״ בטירת הכרמל הינו חממה לסטארט-אפים לאוכלוסיות מוחלשות שמקבלות בית ליזמות והגשמת חלומות. קלאב 41 ישראל לקח על עצמו סדרת הרצאות שנתית, אחת לחודש בה כל אחד מחברי הארגון לקח על עצמו הרצאה בתחום פעילותו. כל ההרשצאות קשורות ביזמות, טכנולוגיה, ניהול, עיצוב, AI ומיתוג.

רגע לפני שחותמים את השנה הגיע תורו של דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ, נשיא ארגון CLUB 41 ISRAEL, קקון הרצה על ״מיתוג כדרך חיים״ הרצאת דגל של המשרד.

השנה שעברה מהר מדי קרובה לסיומה ובארגון מתכוונים למדוד לערים אחרות בארץ, בעיקר לפריפריה, איפה שהכי צריך את הידע וללא תשלום.

חברי ארגון קלאב 41 פועלים בהתנדבות מלאה!

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן