משה ינאי מבאר שבע משדרג

טרנד חידוש הקמפיינים לא פוסח על העיר באר שבע, בעדינות המתבקשת בשיתוף משרד הפרסום דולפין תקשורת הגענו למיתוג חדש ועין המעביר את רוח התקופה במערכת הבחירות המורכבת הזאת. למד רוח הפטריטיוטיות שמרנו על הצבעים והמיתוג שהוביל את המועמד משה ינאי עד השבת הארורה הוספנו את נגיעת דגל ישראל המתבקש כל כך בימים אלה.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן