ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד החליט אחרי התייעצות לתת חידוד לקמפיין, הוא הסיר את תמונתו והחליפה בדגל ישראל, קמפיין פטריוטי שימשיך ניהול מלחמה מוצלח לטובת העיר.
תופעת הקמפיינים המתחדשים לישורת האחרונה הופכת יותר ויותר נפוצה ומועדמים מתחילים להבין את חשיבות המיתוג בקמפיין.
הקמפיין משולב בין משרד הטסטרטגיה meetoog בבעלות איש האסטרטגיה מקסים אוקנין לבין דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת״, המיתוג הציע לניסן בן חמו תוצאה מרעננת שתוביל אותו ככל הנראה לניצחון ולקדנציה נוספת. אנחנו כמובן מחאלים לו המשך הצלחה.