חוזרים לביה״ס – מעלים מודעות לחרם

דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ תקשורת יצא בקמפיין אישי עם כמיסתם של תלמידי ישראל למערכות החינוך להעלאת המודעות לחרמות בין ילדים ועל הנזק הנפשי שהם משאירים בנפש הילדים.

כך כתב בפוסט שפורסם ברשתות וזכה להמון שיתופים:

מנעתי חרם!

אולי זה השיר ״ילד מטריה״ של עטרה שנתן לי בוקס בבטן, ואולי זה שאני פשוט אבא אוהב ודואג לשני ילדים. נושא החרמות, האפליות והתוצאה שהן מביאות מוכרות לי בעיקר משנותיי ב״שולחן עגול״, עם עבודה צמודה לנוער בסיכון ונוער במצוקות כלכליות. 88 נערים ונערות להם חגגנו בר/ת מצווה הראו לי מקרוב איך דבר כל כך טריוויאלי במשפחה נורמטיבית יכול להפוך לחלום ״משנה חיים״ אצל ילד/ה אחר/ת.

מחר מתחילה עוד שנת לימודים, חשבתי מה אני יכול לעשות, ובארגז כלים שלי מצאתי רק את היכולת שלי לעשות קמפיין ברשת לעודד הורים, לקחת את הילדים לשיחה היום בערב ולהסביר להם את החשיבות של ״לא לקחת חלק״ ולדווח. לא פיזית, לא בווצאפ ולא בעידוד. להסביר על הנזק שזה עושה לחיים של אדם שלפעמים לא מתאושש מזה גם בגילאים מאוד מאוחרים.
תסבירו להם שלמנוע זה הרבה יותר מגניב מלקחת חלק.

אם יעשו את זה יותר הורים, דווקא היום לפני ה״בום״ של מחר, אולי תצליחו למנוע את החרם הבא. לעולם לא נדע למדוד את האפקט אבל לפחות נדע שמנענו לפחות חרם אחד על ילד אחד, או ילדה שיכולים אפילו להיות הילדים שלכם.

נ.ב.

מי שרוצה את את העיצוב עם הלוגו של הארגון שלו, שלחו לי את הלוגו בפרטי ואשתול אותו עבורכם. בחינם.

שתפו. תייגו.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן