קלאב 41 ישראל ממשיך גם השנה את מסורת אירועי הכנסים הבינלאומיים ואת מסורת הלוגו החדש שמתחלף בכל שנה. נשיא קלאב 41, הארט דירקטור, דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ לוקח את הפרוייקט של מיתוג האירוע באופן אישי, הכי אישי שרק אפשר, ההפקה כוללת את מיתוג הכנס, אפליקציה הייעודית, חולצות, ואקססוריז הנמכרים בחנות הדיגיטלית שהקימה החברה כתרומה לארגון.

״המפגש״ – ככה ממתגים שווארמה
אייקון תקשורת גאה במותג החדש שלה מתחום המזון המהיר ״המפגש – שווארמה. נוסטלגיה. טעמים.״. כשתגיעו לשווארמה שנמצאת ברוגוזין 9 תבינו כמה מחשבה הושקעה בסניף הראשון