עוד מיתוג רואה אור – נקודת אור

לפני כ-4 שנים הוביל דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ את תהליך המיתוג מחדש של ״מהות״ – הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי באשדוד. התהליך כלל פעולת שיתוף ציבור בבחירת השם החדש וכמובן עיצוב הלוגו והשפה הגרפית שתלווה את המרכז.

התהליך לווה כחלק ממגמה עולמית שנקרא ״חיוביות״, פחות להשתמש במילים כמו מניעה, סמים, אלכוהול ועוד אלמנטים שליליים ולהחליפם במילים מנחמות יותר כדוגמת חוסן, וביטחון.

לאחרונה פתחה מהות בראשותה של המנכ״לית סימונה מורלי מרכז סיוע ייחודי לנפגעי.ות תקיפה מינית, גם שם עבדנו על תהליך דומה והשם שנבחר הוא ״נקודת אור״.

הלוגו שנבחר דומה בגווניו ללוגו מהות וצבעי העיר אשדוד ובעוד שבוע ייפתח המרכז בשעה טובה.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן