עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום והיציאה לאור מתבטאת בדרכים שונות.

הפעם מדובר בפיילוט ראשון של פוד טראק שהוצב בגן יבנה כסנונית ראשונה מרשת NEW YORK HOT DOG שתשווק נקניקיות גורמה במגוון טעמים על בסיס בשר איכותי ורטבים במתכון אישי.

טרנד הפוד טראק תפס מימדים מטורפים בישראל ואין ספק שהשיא עוד לפנינו, זו הסיבה שמיתוק הפוד טראק וליווי המשכי ברשתות החברתיות הוא ״מתכון מנצח״.

כמו לכל עסק, גם לפוד טראק צריך לבנות סיפור, לתת לו חיים ולשחרר אותו לעולם האמיתי, משם מגיעים כל הלקחים וכך גם השינויים הדינמיים. לנו נרק נותר להמשיך ולהיות מספרי הסיפור.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן