ניסן בן חמו מחדד את הקמפיין

ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד החליט אחרי התייעצות לתת חידוד לקמפיין, הוא הסיר את תמונתו והחליפה בדגל ישראל, קמפיין פטריוטי שימשיך ניהול מלחמה מוצלח לטובת העיר.

תופעת הקמפיינים המתחדשים לישורת האחרונה הופכת יותר ויותר נפוצה ומועדמים מתחילים להבין את חשיבות המיתוג בקמפיין.

הקמפיין משולב בין משרד הטסטרטגיה meetoog בבעלות איש האסטרטגיה מקסים אוקנין לבין דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת״, המיתוג הציע לניסן בן חמו תוצאה מרעננת שתוביל אותו ככל הנראה לניצחון ולקדנציה נוספת. אנחנו כמובן מחאלים לו המשך הצלחה.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן