It's All About Branding: ההרצאה שפתחה את סדרת הוובינרים הבינלאומית

אתמול פתח דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ ויוצר שפת המותגים של ארגון Club 41 International, את הסדרה המקצועית החדשה בהרצאה מעוררת השראה – “It’s All About Branding”.

בהרצאה, שנערכה במסגרת סדרת ההדרכות של 41 Academy, לקח דוד את המשתתפים למסע מרתק מאחורי הקלעים של תהליכי המיתוג – מהרעיון הראשוני, דרך שלבי החשיבה האסטרטגית, ועד ליישום בשטח. הוא חשף כיצד כל פרט – צבע, צורה, טיפוגרפיה או מסר – נושא בתוכו משמעות עמוקה ויכולת להשפיע על תפיסת המותג.

אחת ההפתעות שהמתינה לקהל הייתה case study אמיתי – תהליך מיתוג שביצע דוד לאחד הגופים המרכזיים בארגון. המשתתפים נחשפו למהלך שלם: מלוגו חדש ועד להבנת המשמעויות הסימבוליות והערכיות של המותג. הרגע הזה, שתוכנן בקפידה, יצר אפקט של הפתעה והתפעלות – בדיוק כפי שדוד תכנן מראש.

התגובות היו חמות ומרגשות: חברים מכל רחבי העולם שיתפו בהתרגשות ובתחושת השראה מהיכולת להפוך את המותג לחוויה רגשית אמיתית.
נשיא הארגון העולמי, Sid Siddharthan, הציע לדוד לעמוד בראש צוות חשיבה בינלאומי, שיבחן אפשרות למיתוג מחודש של הארגון כולו – מהלך שמעיד על האמון וההערכה הרבה שזכה לה.

דוד קקון סיכם:

“היה מרגש לקבל משוב כל כך חיובי מעשרות חברים וחברות מכל פינה בעולם. מיתוג אמיתי הוא לא רק עיצוב – הוא הדרך שבה אנחנו מספרים את הסיפור שלנו ומעבירים אותו הלאה.”

לאחר החגים תועבר ההרצאה גם בעברית, ותותאם למוסדות, חברות וארגונים המבקשים להעמיק את ערכי המיתוג בקרב מנהלים ועובדים. מדובר בהרצאה חווייתית, קלילה ומלאת השראה, הכוללת סשן פתוח של שאלות ותשובות, ודוגמאות אמיתיות מעולמות המותג המקומיים והבינלאומיים.