הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות במשכן לאמנויות ועד שלב מיתוג הפוד טראק.

קצת על הפרוייקט:

בפרוייקט משולבים נערים המוגדרים בסיכון לצד נערים נורמטיבים, כולם זוכים להכשרת בריסטה מקצועית ע״י רשתות מוכרות שמכשירים את הנערים והנערות להכין מגוון משקאות על מכונות חדישות וכן לנהל עמדת מכירה על כל מה שמשתמע. הכשרה זו מקנה לנערים/ות הכשרה שפותחת עבורם אפשרויות רבות.

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן