המסע למרוקו וההישג הגדול

דוד קקון, מנכ״ל ״אייקון תקשורת בע״מ״ נסע למרוקו לייצג את CLUB 41 ISRAEL בכנס העולמי שהתקיים במרקש שבמרוקו. למרות העיתוי הבעייתי לנסוע למרוקו הנמצאת באזהרת מסע לישראלים נסע קקון בעיקר כדי לשמר את ההישג משנת 2023, אירוח הכנס העולמי כאן בישראל, לראשונה בתולדות הארגון בו זכה קקון בסטרטפורד שבאנגליה.

בעקבות המצב הבטחוני הוחלט לדחות את הכנס ל-2026 וההחלטה עלתה שוב להצבעה חשאית בישיבה הכללית, קקון עמד וענה כל השאלות הקשות אודות המצב והצליח לשכנע ברוב קולות לבחור שוב בישראל.

קקון סיכם: ״ נושא ההסברה הוא השליחות הגדולה ביותר שלנו בימים אלה, כ-40 מדינות הגיעו לכנס והנוכחות שלנו כישראלים היתה חשובה ביותר, ענינו במשך כל השבוע על שאלות קשות אבל הצלחנו להסביר את עמדתנו. אני שמח על האמון הגדול שנתנו בי ובארגון הישראלי להתארח כאן בישראל בפעם הראשונה בתולדות הארגון.״

אז מה קרה בשוויץ?

דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו

קראו עוד »

הפוד טראק של בריסטה

פרוייקט ״בריסטה של ״מהות – החברה העירונית לביטחון וחוסן קהילתי״ באשדוד מלווה משלביו הראשונים ע״י אייקון תקשורת בע״מ. החל משלב השם, הלוגו ובניית המיתוג לפעילות

קראו עוד »

עוד מותג יצא לאור

הכי אנחנו אוהבים להמציא מותגים חדשים. כאלה שנולדים אצלנו משלב בחירת השם, הלוגו והשפה הגרפית ועד שזה קורה. זה יכול להיות כל מותג מכל תחום

קראו עוד »
דילוג לתוכן