טרנד חידוש הקמפיינים לא פוסח על העיר באר שבע, בעדינות המתבקשת בשיתוף משרד הפרסום דולפין תקשורת הגענו למיתוג חדש ועין המעביר את רוח התקופה במערכת הבחירות המורכבת הזאת. למד רוח הפטריטיוטיות שמרנו על הצבעים והמיתוג שהוביל את המועמד משה ינאי עד השבת הארורה הוספנו את נגיעת דגל ישראל המתבקש כל כך בימים אלה.
אז מה קרה בשוויץ?
דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ המכהן גם כנשיא ארגון קלאב 41 יצא לשוויץ לכנס העולמי החצי שנתי של הארגון. הסיבה העיקרית היתה עתירה שהגישו