טרנד חידוש הקמפיינים לא פוסח על העיר באר שבע, בעדינות המתבקשת בשיתוף משרד הפרסום דולפין תקשורת הגענו למיתוג חדש ועין המעביר את רוח התקופה במערכת הבחירות המורכבת הזאת. למד רוח הפטריטיוטיות שמרנו על הצבעים והמיתוג שהוביל את המועמד משה ינאי עד השבת הארורה הוספנו את נגיעת דגל ישראל המתבקש כל כך בימים אלה.

It's All About Branding: ההרצאה שפתחה את סדרת הוובינרים הבינלאומית
אתמול פתח דוד קקון, מנכ״ל אייקון תקשורת בע״מ ויוצר שפת המותגים של ארגון Club 41 International, את הסדרה המקצועית החדשה בהרצאה מעוררת השראה – “It’s

